Toto je stará verze našeho eshopu, pro objednávky prosím použijte: www.HODINARSTVI.cz
Při doručení objednaného zboží prostřednictvím přepravní služby zkontrolujte důkladně při převzetí, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou nebo není poškozené. Zboží může být poškozeno i v případě, že není viditelně poškozen venkovní obal. Pokud bude zboží mechanicky poškozeno, je třeba zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. Poté nás kontaktujte a my vám zašleme nové zboží.
Pokud zjistíte poškození až při rozbalení zásilky doma:
U ČESKÉ POŠTY je nutné nejpozději následující pracovní den po převzetí zásilky včetně originálního obalu dopravit na vaší poštu. Zde s vámi pošta sepíše protokol o poškození (reklamaci). Budete potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a občanský průkaz. Nárok na náhradu je nutné postoupit odesílateli (nám - Hodinářství.cz s.r.o.) - v tomto případě jsme schopni tuto situaci okamžitě řešit, například zasláním nového kusu zboží zdarma. V případě, že necháte náhradu postoupit adresátovi (vám), tak je nutné vyčkat rozhodnutí pošty, což může trvat několik týdnů - tuto možnost tedy nedpoporučujeme. Poté nám neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu obchod@hodinarstvi.cz (přiložte kopii zápisu od České Pošty, uveďte číslo objednávky a také kontakt přímo na vás. O dalším postupu vás budeme informovat.
U PPL je nutné nejpozději následující pracovní den po převzetí zásilky kontaktovat reklamční linku PPL na TEL: 495 404 801 nebo 840 775 775. Zde s vámi bude sepsán protokol o poškození (reklamaci). Budete informováni o dalším postupu. Obvykle si poškozenou zásilku vyzvedne PPL přímo na vaší adrese. Poté nám neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu obchod@hodinarstvi.cz a my vám zašleme nové zboží.
Předem děkujeme za spolupráci s uplatněním reklamace a zároveň se omlouváme za vzniklé potíže způsobené přepravou. Balení výrobků věnujeme maximální pozornost a procento poškození zásilek je tedy minimální, jedná se pouze o několik zásilek za rok.
Pokud je zboží poškozeno, není možné ho zaslat na naší adresu bez předchozí dohody.
V případě nejasností při uplatňování reklamace u přepravce nás kontaktujte na email: obchod@hodinarstvi.cz
V případě osobního odběru zboží je kupující povinen zboží překontrolovat při jeho převzetí a případné zjevné vady je povinen ihned řešit s prodávajícím. Zjevné vady, uplatněné u prodávajícího později, nebudou prodávajícím uznány.